woensdag 10 september 2014

Vrijdag 5 sept. 2014 - Dinsdag 9 sept. 2014

Vrijdag 5 sept. 2014.
Vandaag een sollicitatiegesprek gehad bij ISA. Gesprek is goed gegaan. Nu maar afwachten of ik ook in aanmerking kom voor de functie.

Zaterdag 6 sept. 2014.
Mijn moeder is vandaag 80 jaar geworden.
Ik heb veel moeite moeten doen om deze dag vrij te krijgen, maar dat is uiteindelijk dan toch gelukt. Een collega wilde gelukkig mijn dienst wel overnemen.
's Ochtends met de familie koffiedrinken en 's avonds met de kinderen en kleinkinderen plus aanhang lekker gegeten op Marken.







Zondag 7 sept. 2014.
Na het werk direct omgekleed en naar de voetbal gegaan. Anne speelt vandaag haar eerste competiewedstrijd spelen tegen Fortuna Wormerveer. Ik kon alleen de 2e helft zien en heb daarom extra veel foto's gemaakt. Toen ik arriveerde was de stand al 4 - 1 in het voordeel van fc Purmerend. Het was, wat ik er van gezien heb, min of meer een eenrichtingsverkeer naar het doel van Fortuna. Dat kwam ook tot uiting in de uitslag, die liep uit tot 7 - 2. Een mooi begin van de competitie voor de meiden van de FC. Ik zag Anne ook nog één van haar 2 doelpunten maken van die wedstrijd. Het was een onhoudbaar schot van ruim 20 meter. Hij zat er lekker in!

Dinsdag 9 sept. 2014.
's Middags de auto naar de garage gebracht. Ze zullen het ABS systeem nakijken en de distributieriem vervangen. Ik hoop maar dat de kosten een beetje binnen de perken blijven. :-(
's Avonds zie ik het Nederlands elftal een knullig verliezen van de Tjechen. Oranje maakt hiermee een slechte beurt in de kwalificatiereeks voor het EK in Frankrijk.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten